Останні новини:

Ігор Матвійчук: «Є запитання до комунальників? Телефонуйте на 78-555»

У понеділок, 27 квітня, запрацював кол-центр виконавчого комітету Калуської міської ради, про який «Дзвони Підгір’я» писали в минулих номерах газети.

Нагадаємо нашим читачам, що реалізація цього проекту стала можливою завдяки швецькій агенції з питань міжнародного розвитку SIDA. Фактично, програмне забезпечення кол-центру, сервери та частина техніки надані Калушу безкоштовно. Кол-центр було адаптовано до наших умов, а комунальні заклади та підрозділи виконавчої влади навчилися реагувати на звернення містян. Нова система комунікації між калушанами та муніципальними структурами успішно пройшла тестування.  

А в понеділок відбулося урочисте відкриття кол-центру, який оселився в приміщенні приватної компанії «Калуська Інформаційна Мережа» (КІМ). Саме КІМ та її оператори будуть обслуговувати нову систему електронного врядування.

На прес-конференції, яку з цього приводу організували для місцевих ЗМІ, перший заступник міського голови Ігор Матвійчук, керуючий справами виконкому Наталія Табачук та інші представники виконавчої влади міста розповідали про те, як працюватиме кол-центр. Підкреслили й те, що Калуш буде новатором у царині електронного врядування, а вхідні дзвінки матимуть такі ж правові наслідки, що й звернення громадян «традиційними» методами.  

Відтепер, коли урочистості завершилися, а проект успішно стартував, ми, калушани, можемо звертатися на багатоканальну лінію кол-центру зі всім, що нас турбує. Забилася зливна каналізація, впало дерево чи потрібна консультація з отримання житлової субсидії – телефонуймо на 78-555.

Маріанна ПОВАЖНЯК